2015-2016 н.р. 5-В клас
Розклад уроків у 5-В класі
|
|||||||||
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П′ятниця |
|||||
1 |
фізична ку-ра |
1 |
математика |
1 |
трудове |
1 |
математика |
1 |
природа |
2 |
математика |
2 |
англ. мова |
2 |
трудове |
2 |
етика |
2 |
природа |
3 |
укр. мова |
3 |
музика |
3 |
математика |
3 |
укр. мова |
3 |
укр. літ |
4 |
польська мова |
4 |
укр. мова |
4 |
фізична ку-ра |
4 |
анг. мова |
4 |
зар. літ |
5 |
осн. здоровя |
5 |
інформатика |
5 |
польська мова |
5 |
історія України |
5 |
анг. мова |
6 |
образт. ми-во |
6 |
укр. літ |
6 |
зар. літ |
6 |
фізична ку-ра |
6 |
укр. мова (ч) |
7 |
|
7 |
|
7 |
|
7 |
виховна година |
7 |
класна година |
Психолого-педагогічна характеристика 5-В класу
І. У 5-В класі навчається 26 учнів. З них 10 дівчаток та 16 хлопчиків: 200 4 р.н. - 4 дівчинки і 3 хлопчики; 2005 р.н - 8 дівчаток та 13 хлопчиків. За станом фізичного розвитку належать до _______________ і __________________ медичних груп, __________ дітей належать до спецгрупи (___________). Стан здоров'я дітей у класі різний, том пропускаю заняття в основному по хворобі.
ІІ. Соціально-психологічні параметри сім'ї та особливості сімейного виховання.
За кількістю дітей у родині - одна або дві дитини. Діти з багатодітних сімей - ______________________________________________________. Діти, позбавлені батьківського піклування - __________________________________. Діти з неповних сімей - _______________________________________. Більшість дітей виховується у родинах, де панує взаєморозуміння та злагода. У зв'язку з відсутністю місця роботи, у ___ родинах один з батьків не працює.
ІІІ. Особливості внутнішньоколективних взаємин учнів
Між учнями триває формування згуртованості; формуються ціннісно-орієнтаційні уподобання. Серед дітей проглядається бажання бути лідерами у класі. З початком навчального року клас обрав свого лідера - ________________, створили систему самоврядування.
IV. Творчий потенціал
Більшість дітей із задоволенням беруть участь у конкурсах та проведенні позакласних знанять, свят. Відвідують гуртки.
Пріоритетні напрямки виховної роботи у 5-В класі
Завдання сучасного освітнього процесу - не лише формування в учнів необхідної компетентності, надання грунтовних знань з різних предметів, а й виховання громадянина, патріота. інтелектуально розвинену і морально зрілу особистість, готову протидіяти асоціальним впливам.
Мета виховної роботи: набуття учнями школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, формування в учнівособистих ознак громадян української держави, духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
Виховну діяльність планую відповідно таких напрямків:
-
ціннісне ставлення до себе;
-
ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
-
ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
-
ціннісне ставлення до праці;
-
ціннісне ставлення до природи;
-
ціннісне ставлення до культури та мистецтва.
Конкурс "Міс Золота осінь"
22 жовтня в приміщенні актової зали нашої школи відбулося щорічне свято - конкурс "Міс Золота осінь". Цього року участь у конкурсі взяли 9 учасниць. Всі учасниці конкурсу готувались заздалегідь, але найкращими були учасниці 5-А - Олексик Юля, 5-Б - Демчук Даша, 5-В - Немчинська Валерія - наймолодші. Але, на жаль, переможниця має бути одна. І нею стала учениця 5-В класу - Немчинська Валерія.
25 листопада з моїми п ятикласниками провели відкриту виховну годину присвячену Дню свободи і гідності і пам яті Героїв Небесної Сотні. На перервах, в холі НВК, демонстрували відео про події, які відбувалися на Майдані. У актовому залі, під час виховної години, провели вікторину "Чи знаю я свою країну?". Після закінчення заходу кожен присутній залишив на карті України своє побажання для неї. І на кожному стікері побажання було єдине - Бажаю миру і процвітання.
Фото можна подивитись за посиланням www.facebook.com/photo.php?fbid=422125401312827&set=pcb.422131011312266&type=3&theater