Класний керівник

   Як правило, кожен другий учитель у школі – класний керівник. Лише класний керівник бачить у дитині особистість у всьому багатстві її зв’язків. Бо класний керівник – це не просто організатор дитячого життя.

   Мій педагогічний стаж 18 років. Зараз я класний керівник 5-В класу. У  класі 26  дітей – 16 хлопчиків і 10 дівчаток. Кожна дитина має свої особливості і до кожної дитини я намагаюсь знайти підхід.

  Виховні завдання та напрямки моєї виховної роботи спрямовані на вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів і потреб, формування в дружного, організованого колективу; виховання в учнів позитивних рис характеру; обов’язковість, чесність, організованість, доброту; щирість, повагу до старших, вимогливість до себе. Звертаю увагу на розвиток мовленнєвої культури учня, вміння спілкуватися, висловлювати свою думку. Спрямовую свою роботу на формування в учнів вміння бачити прекрасне у природі; творах мистецтва, в людських взаєминах; виховання свідомої дисципліни, бережливого ставлення до державного і власного майна, бути гідними громадянами своєї держави - її справжніми патріотами. Навчаю дітей методам підтримки доброго здоров’я, особистої гігієни, прилучаю учнів до скарбів української народної творчості. Все це роблю через різні виховні заходи: конкурси, класні години, свята, бесіди.

   Діти приходять до школи різні, тому що кожна родина виховує свою дитину на давно сформованих сімейних засадах. Одні проявляють багато тепла і ласки, любові і турботи, а деякі забувають про свої батьківські обов’язки. Тому діти з таких сімей приходять до школи замкнуті, озлоблені, іноді навіть жорстокі.

   В школі ми повинні зрозуміти кожну дитину і уберегти її від багатьох життєвих помилок. Свою роботу спрямовуємо на те, щоб наші вихованці пішли у самостійне життя з високими моральними і духовними цінностями.

   Наша мета – виховувати красу душі та силу духу.

  

 

 

 

Батьківські збори «Адаптація учнів  5-го класу до навчання в школі» 11.09.2015

Мета: дати батькам  знання, необхідні для підтримки п’ятикласників в період адаптації до нових умов навчання

Завдання:

 1. Ознайомити батьків з соціально-психологічними умовами розвитку молодших підлітків та труднощами, з якими зустрічаються учні п’ятих класів.

2. Показати важливість підтримки сім’ї у пристосуванні п’ятикласника до нових умов навчання.

3. Надати консультації та  рекомендації батькам щодо виховання дітей та подолання проявів дезадаптації у п’ятикласників

План:

І. Вступ

ІІ. Міні-лекція

1. Соціально - психологічні умови розвитку молодших підлітків

2. Труднощі адаптації дитини до навчання у 5-му класі

     3.  Роль сім’ї в адаптації школярів

          ІІІ.  Поради батькам щодо виховання дитини та подолання проявів дезадаптації у п’ятикласників.

 ІV.   Групове консультування батьків з даної проблеми.

 V.    Підсумок зборів.

 VІ.   Домашнє завдання батькам (Тест « Які Ви батьки? »)

Поради для батьків.doc

Які ви батьки.doc