Класний керівник
Як правило, кожен другий учитель у школі – класний керівник. Лише класний керівник бачить у дитині особистість у всьому багатстві її зв’язків. Бо класний керівник – це не просто організатор дитячого життя.
Мій педагогічний стаж 18 років. Зараз я класний керівник 5-В класу. У класі 26 дітей – 16 хлопчиків і 10 дівчаток. Кожна дитина має свої особливості і до кожної дитини я намагаюсь знайти підхід.
Виховні завдання та напрямки моєї виховної роботи спрямовані на вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів і потреб, формування в дружного, організованого колективу; виховання в учнів позитивних рис характеру; обов’язковість, чесність, організованість, доброту; щирість, повагу до старших, вимогливість до себе. Звертаю увагу на розвиток мовленнєвої культури учня, вміння спілкуватися, висловлювати свою думку. Спрямовую свою роботу на формування в учнів вміння бачити прекрасне у природі; творах мистецтва, в людських взаєминах; виховання свідомої дисципліни, бережливого ставлення до державного і власного майна, бути гідними громадянами своєї держави - її справжніми патріотами. Навчаю дітей методам підтримки доброго здоров’я, особистої гігієни, прилучаю учнів до скарбів української народної творчості. Все це роблю через різні виховні заходи: конкурси, класні години, свята, бесіди.
Діти приходять до школи різні, тому що кожна родина виховує свою дитину на давно сформованих сімейних засадах. Одні проявляють багато тепла і ласки, любові і турботи, а деякі забувають про свої батьківські обов’язки. Тому діти з таких сімей приходять до школи замкнуті, озлоблені, іноді навіть жорстокі.
В школі ми повинні зрозуміти кожну дитину і уберегти її від багатьох життєвих помилок. Свою роботу спрямовуємо на те, щоб наші вихованці пішли у самостійне життя з високими моральними і духовними цінностями.
Наша мета – виховувати красу душі та силу духу.
Батьківські збори «Адаптація учнів 5-го класу до навчання в школі» 11.09.2015
Мета: дати батькам знання, необхідні для підтримки п’ятикласників в період адаптації до нових умов навчання
Завдання:
1. Ознайомити батьків з соціально-психологічними умовами розвитку молодших підлітків та труднощами, з якими зустрічаються учні п’ятих класів.
2. Показати важливість підтримки сім’ї у пристосуванні п’ятикласника до нових умов навчання.
3. Надати консультації та рекомендації батькам щодо виховання дітей та подолання проявів дезадаптації у п’ятикласників
План:
І. Вступ
ІІ. Міні-лекція
1. Соціально - психологічні умови розвитку молодших підлітків
2. Труднощі адаптації дитини до навчання у 5-му класі
3. Роль сім’ї в адаптації школярів
ІІІ. Поради батькам щодо виховання дитини та подолання проявів дезадаптації у п’ятикласників.
ІV. Групове консультування батьків з даної проблеми.
V. Підсумок зборів.
VІ. Домашнє завдання батькам (Тест « Які Ви батьки? »)